Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-07, 16:11   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V64 Jägersro


V64 kommer till Jägers imorgon och givetvis är man på plats. En del trevliga lopp och roliga idéer.

Först och främst jobbar vi in en jackpot till morgondagen från kvällens omgång, gärna en sexrättsjackis så det blir rejäla pengar att spela om imorgon.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 16:20   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Även kul lopp utanför själva V64;an imorgon. Bl.a. återigen dags för Stronghold som verkligen ser ut att sakna motstånd efter strykningen på Faust Boko.

Lopp 11 finns några talanger i, bl.a. Thunder Bull.

Sen möter nyblivne V75-vinnaren Olivia Trot Itsybitsy m.fl. innan huvudspelet drar igång.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 20:58   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker det är märkligt att inte 6 Bowling Karma är favorit i V64-4. Har gått bra två gånger i rad nu och visar att kapacitet definitivt finns. Har ett mycket bra läge och en helt okej kusk i Andre Eklundh, så ledningen borde inte vara allt för avlägsen. Kommer hon till spets krävs det en mycket bra häst eller en idiotstyrning av något slag för att det ska resultera i torsk.

Annars är det väl de betrodda som ska räknas bakom. 7 Simb Gracia verkar dock spelarna glömma bort.


En pangsmäll? 2 Ritz Guiness.

Senast redigerad av AndyMart den 2015-12-07 klockan 21:00.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:18   #4
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Tycker det är märkligt att inte 6 Bowling Karma är favorit i V64-4. Har gått bra två gånger i rad nu och visar att kapacitet definitivt finns. Har ett mycket bra läge och en helt okej kusk i Andre Eklundh, så ledningen borde inte vara allt för avlägsen. Kommer hon till spets krävs det en mycket bra häst eller en idiotstyrning av något slag för att det ska resultera i torsk.

Annars är det väl de betrodda som ska räknas bakom. 7 Simb Gracia verkar dock spelarna glömma bort.


En pangsmäll? 2 Ritz Guiness.
Bra! Du hann redigera in 2 Ritz Guiness innan jag fick tummen ur. Härlig avslutning på Halmstad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+3)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:33   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Ser att ett tidigt vinnarspel på 8 Playing Tua i v64-1 sticker ut.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:39   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 211
Sharp$: 57321
Standard

Du blir nog rätt ensam där i morgon. Ingen ändrad starttid vad jag kan se trots supermatchen i Madrid.

Ser annars ut att vara rätt fina lopp på Skåneovalen i morgon. Lite trist att man inte har tid för det :(
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:43   #7
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Ser att ett tidigt vinnarspel på 8 Playing Tua i v64-1 sticker ut.
Japp, 2000 kr vinnare på den.

Zoko Lane i allra sista loppet är det också lite drag på.

Roliga ramlopp imorgon så där kommer man givetvis vara aktiv med lite vinnarspel och så vidare när man ändå är på banan.

2 Mitos Gold får Johnny upp i första och är en rätt kapabel herre. Ursäktad senast, aldrig lätt att tugga i dödens på bra tvååringar i sin livs andra start. Hittar Johnny spets, toppchans!

Tror dock 7 Ricochet Face tar hand om ledningen och då behöver inte den vara helt golvad. Inte heller 6 Verona Brodda.

Annars blir det kul att se 9 Uncle Wise As som lovat en del men inte slagit ut riktigt än. Fått några månaders paus nu, spännande att se honom imorgon.


Jag förordar 2 eller 9!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:45   #8
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du blir nog rätt ensam där i morgon. Ingen ändrad starttid vad jag kan se trots supermatchen i Madrid.

Ser annars ut att vara rätt fina lopp på Skåneovalen i morgon. Lite trist att man inte har tid för det :(
"Supermatchen i Madrid"..

De ligger under med fem bollar efter en kvart och då kan jag meddela att jag hellre sitter uppe på Cafét och jobbar in hästarna

Sen sänder de ju matchen så man kan ju eventuellt titta lite ifall det skulle finnas någon spänning.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 21:48   #9
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Saxat från Lugauers hemsida.


Inför Jägersro 08/12-2015: Millam Dream ifrån drömläge



K.W. Tigerlady ( Lopp 5) håller formen, tränar normalt för dagen och förmodligen inga ändringar! Körs defensivt, platschans

No Gelt Face ( Lopp 8) gick bra senast, har fortsatt att se fin ut i träningarna! Inga ändringar här heller, spår 9 bakom bilen är ok. Platschans med lite tur över vägen även vinstchans

Blue Motion (Lopp 9) blev tyvärr bortlottad idag, spår 8 på 2140 autostart. Några bra hästar med men som också fick dåliga spår, Blue är pigg och fin för dagen, håller toppformen och med lite tur har vi en vinnare här!

Millam Dream (Lopp 11) är våran största chans för dagen då hon imponerade senast! Spår 2 Passar henne bra då hon är kvick ut och om hon når ledningen kan det innebära seger, utrustningen bestäms efter andra värmningen. Segerchans

Tifany B. gör kval
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 23:12   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 211
Sharp$: 57321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
"Supermatchen i Madrid"..

De ligger under med fem bollar efter en kvart och då kan jag meddela att jag hellre sitter uppe på Cafét och jobbar in hästarna

Sen sänder de ju matchen så man kan ju eventuellt titta lite ifall det skulle finnas någon spänning.
Ja en av de största matcherna i svensk klubblagsfotboll. Det lär dröja många år tyvärr till nästa gång ett svenskt lag reser till Madrid och möter ett av världens bästa lag i Champions leauge. Visst är MFF chanslösa nu i december men tror du är rätt ensam ändå i Malmö om att anse tisdagstrab på Jägersro är mer intressant. Fler Malmöbor i Madrid i morgon än på jägersros V75 dagar
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-08, 07:32   #11
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja en av de största matcherna i svensk klubblagsfotboll. Det lär dröja många år tyvärr till nästa gång ett svenskt lag reser till Madrid och möter ett av världens bästa lag i Champions leauge. Visst är MFF chanslösa nu i december men tror du är rätt ensam ändå i Malmö om att anse tisdagstrab på Jägersro är mer intressant. Fler Malmöbor i Madrid i morgon än på jägersros V75 dagar

Vara på plats är ju en helt annan sak, då hade jag också prioriterat MFF såklart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-08, 13:27   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Vice President i avd 5 känns lite intressant. Jairo från bakspår kan bli sårbar och Vice president har nu 2 lopp i kroppen och är pågång!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-08, 14:25   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

V64, intervju - Thomas Uhrberg

"Skor är såklart ett minus, det går inte att komma ifrån det..."

Thomas Uhrberg har två starthästar som brukar tävla barfota.

- 8 Playing Tua (V64-1) var med i ett lopp som blev ryckigt kört senast och gick helt okej, satt för långt. Det känns som att formen är bra för dagen och hon borde kunna vara med där framme tycker jag. Skor är såklart ett minus, det går inte att komma ifrån det, speciellt för henne. Det blir jänkarvagn och norskt huvudlag igen.

- 4 Shim’s Legacy (V64-3) gick okej senast, men inte mer. Jag hade hoppats på att han skulle vara lite bättre faktiskt. Tanken är att det loppet ska ha fört honom framåt en del och han var faktiskt jäkligt fin i fredagsjobbet. Han är lite knepig, men sköter han sig så ska han ha lite chans. Att det blir skor den här gången klarar han. Han är väldigt trög från början och vi kör med jänkarvagn igen.

Intervju från spelvärde, https://www.spelvarde.se/innehall/v6...thomas-uhrberg
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-08, 14:39   #14
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

V64
Inlämnat: 2015-12-08, 15:26
Jägersro
Tisdag 2015-12-08
Start: 19:25
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 8
2: 4, 9, 12
3: 4, 5, 7, 11
4: 1, 4, 9, 10
5: 10 Jairo
6: 9 Kan Ha

2x3x4x4x1x1 = 96 rader.
96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Känns som hemma!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-08, 16:00   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

PETER UNTERSTEINER



1 Sadik America (lopp 2) var lite seg i debuten, men jag hoppas att han går upp i varv med loppet i sig. Han var okej, men inte det där lilla extra. Allt har känts bra efteråt, så jag hoppas att första segern kommer idag istället. Skor runt om och vanlig vagn som senast. Vi kör utan murphy den här gången, för det funkade inget bra med det senast.

5 October Kronos (V64-1) var lite seg på Jägersro, men vi hittade inga fel och det har varit normalt efteråt. Så vi provar i vardagskonkurrens och där brukar han ju hävda sig väl. Det blir aluminiumskor för hans del och det var nog länge sedan han gick med skor, så vi får se hur det går. Halvstängt norskt med vita insidor och jänkarvagn som senast.

7 Sassafras (V64-3) har fått en träningsperiod och har haft lite småskavanker under tiden. Hon glänser inte i träningen, men känns helt okej, så nu provar vi. Hon fungerade inte riktigt barfota runt om och brukar ofta gå barfota fram. Skor runt om nu tror jag går bra. Sedan blir det halvstängt nu istället för norsk gas när det handlar om autostart. Vanlig vagn som senast.

10 Juliana (V64-4) är inte maximalt förberedd för det här, men det var så lockande proposition att jag valde att anmäla. Jag smyger med och hoppas på en hygglig placering. Det är långsökt att hon ska segerstrida och jag ligger lågt. Helstängt huvudlag och vanlig vagn som senast.

3 Star Keeper (V64-5) har ju haft lite småskador och har varit borta ett par månader. Han känns helt okej, så nu kör vi igen. Han är svårbedömd, men är mycket tränad inför detta. Helstängt huvudlag och jänkarvagn som senast.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td